#25

Igår efter jobbet åkte jag och träffade Lissy på gymmet och vi provade Bodyattack kl 5:30-6:30 och sen Zumba kl 6:30-7:30. Bodyattack var sjukligt jobbigt, var helt slut efteråt så det var lite jobbigt att tänka att vi hade en timme kvar men så fort Zumban började så var det som bortblåst för det var verkligen HUR kul som helst. Kanske den roligaste träningen jag provat, det ligger på första plats tillsamms med kickboxning. Sen åkte jag till CVS och träffade Sami och Micha och jag framkallade bilder och köpte hårfärg. Sen åkte jag och Micha hem till mig och hon färgade mitt hår och vi såg lite på Victoria Secrets fashion show.

Idag åkte jag också till gymmet efter jobbet, tränade först en timme själv och sen skulle vi på Zumba igen men det blev inställt pga en stor olycka på 50 (en av motorvägarna) så instruktören tog sig inte fram. Vi tror iallafall att det var därför, eftersom att hela den vägen var avstängd ett längre tag. Min värdpappa såg förresten olyckan i backspegeln när han körde hem från jobbet - lite läskigt! Iallafall så blev det gymmet lite längre men jag gav upp runt 7 för jag blev less. Åkte till Safeway och handlade lite lunchgrejer + frukt och åkte sedan hem och vi åt räkor till middag. Nu sitter jag i sängen och äter jordgubbar. Mmmmmums!

Imorgon blir det spinning 5:30 och sen ska jag, Micha och Sami till mallet.
Förresten, vi var tvugna att ställa in vår New York resa pga att Sami var tvungen att jobba så vi ska åka dit i janruari istället. Och igår satt Micha och kollade på hotell och flyg för att åka ner till Miami under spring break - jag hoppas vi kan göra det!

I helgen ska jag försöka ta kort på juldekorationerna runt om i vårt community!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0