#26

Igår när jag slutat jobba åkte jag till Micha och förfestade. Vi blev där till typ halv 10 då vi åkte in mot Downtown för att träffa lite kompisar och gå ut och äta. Vi åt på en restaurang som heter Lemongrass, jag åt cashew kyckling med ris -- det var väldigt gott. Sen satt vi där och drack ett tag innan vi gick vidare mot ett annat ställe. Där fanns det en sjukt snygg bartender! Vi blev där till 12 och gick sedan till en nattklubb och var där tills dom stängde. Vi hade en väldigt rolig kväll, men det blev alldels för mycket alkohol. Vilket man får sota för idag. har mått sjukt dåligt hela dagen och det förstörde turen till DC lite men ändå. Jag lyckades spy ner alla mina kläder i bilen på väg till DC -- lyckat va? Och jag som aldrig brukar bli bakis, någongång ska väll vara den första.

Iallafall, jag, Sandra och Elodie tog tunnelbanan till DC och mötte Katrin och Maja där. Sedan gick vi mot House of Sweden. Där var det hur myccket folk som helst, många svenskar men även en hel del amerikanare. Först åt vi räksmörgås och sedan kladdkaka och prinsesstårta. Muuuums! Efter det blev det lucia uppträdande som var väldigt fint. Sen köpte jag en älg med en "I love Sweden" t-shirt och en kortlek!

Nu är jag hemma, det är skönt för jag är fortfarande sååå trött. Mycket trevlig dag iallafall, om man räknar bort att jag var bakis.


Och jag var ju såklart tvungen att filma.




Här kommer även lite bilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0