#34

Idag har jag bott i USA i 2 månader! Tiden bara springer iväg.

Igår var vi ute, jag lyckades hålla mig nykter. Är faktiskt imponerad av mig själv. Kom hem runt 3. Imorse blev det pizza för Maja behövde bakismat och sen åkte jag och köpte julklappen till mina värdföräldrar och åkte sedan till target. Efter det har jag skypat med mamma och pappa + Roberts föräldrar som var på middag hos oss och sen med Anette. Nu kommer min värdmamma hem med mat snart och sen ska jag se film.

På torsdag morgon åker vi till Pittsburgh för att fira jul! Och nyår kommer firas inne i DC. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men hallå nu glömde vi ju kolla upp nått ställe vi kan dra till på nyår!

2010-12-19 @ 05:00:08
URL: http://frokenbrus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0