#37

Har nu kommit hem från en hektisk helg i Pittsburgh.

Julafton:
Var väldigt konstigt att vakna upp och inte vara hemma i Sverige på julafton men det gick ändå bra. Jag klev upp tidigt för att jag skulle se Kalle Anka på svtplay men det var vi utanför Sverige inte tillåtna att göra så det var kasst. Skypade lite med familjen istället. Sen blev det brunch med massor med mat. Resten av dagen chillade vi bara innan vi åkte till min värdmammas farmor och åt middag.

Juldagen:
Vi vaknade runt 9 och det kom massor med folk. Vi öppnade julklappar i över 3 timmar och åt sedan lunch innan jag och min värdfamilj åkte till min värdpappas familj och firade resten av juldagen där. Vi åt julbord och öppnade ännu mer presenter. Det var ca 25 personer där, lite läskigt när jag inte kände någon, men alla var väldigt trevliga!

Annandag jul: Sov säkert till 11 och sen blev det lunch innan vi åkte till min värdpappas morbror och var där ett tag. Blev inte så länge och det var så mycket folk så jag och min värdmamma gömde oss med Katelyn nere i källaren så att hon kunde sova och vi få en liten lugn stund.  Sen kom hela släkten till min värdpappas mamma och pappa och vi åt pizza och såg hockey.

Måndag:
Firade ännu en till jul med några andra släktingar. Öppnade ännu mer julklappar och åt lunch/middag och sen spelade vi wii ett tag innan vi åkte tillbaka mot Annapolis, vi kom hit runt halv 3 på natten.

Det var en kort version av vad vi har gjort under helgen. Vi har haft väldigt kul men det är samtidigt så skönt att vara hemma där det är lugnt och inte folk överallt.

Mina julklappar:

Massor med godis.


En romantisk komedi :D


En popcorn maskin!


En sån sak man hänger i julgranen.


En kalender med lilla K


Ett martiniglas med Pittsburgh motiv


Saker från Bath and Body works


3 presentkort på Victoria Secret


Presentkort på Forever 21


Mössa, vantar och halsduk


Penguins hockey tröja!


Pyammas


Och jag hittade två påsar juleskum när jag kom hem!
Sååååååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0