#12

Igår gjorde jag inte så mycket alls, chillade mest på dagen och sen åkte vi till mallet och kollade lite innan vi åkte hem. Eftersom jag inte skulle göra något speciellt på kvällen så sa jag till mina värdföräldrar att om dom ville åka ut med grannarna och äta så kunde jag vara barnvakt och det ville dom jätte gärna. Dom åkte vid 8 och då kom Sami och Micha och hälsade på och träffade bebisen. Vi satt bara och pratade och kollade lite på film och K var på bra humör och sov även ett tag. När dom åkt så la jag K och hon var grymt trött och somnade nästan direkt. Sen såg jag på film tills mina värdföräldrar kom hem.

Imorse vaknade jag 11, fast egentligen 12 eftersom vi ställer tillbaka klockan en timme idag istället för när ni i Sverige gjorde det. Marike ringde vid 1 och vi hade pratat om att åka till Ikea och så blev det. Vi träffades vid mallet vid 3 och var 4 stycken som åkte. Det var så kul! Här är bilder!


Här är lite av trafiken, det är rätt svårt att ta kort på. Men 4 filer!


Sami och Marike utanför IKEA.


SWEDEN!




Haha jag gillade den här skylten!


SÅ GOTT! Jag kunde ha ätit hur mycket som helst! :D




Här är lite av det jag köpte. Jag köpte även:
- Mjukt tunnbröd
- Rostad lök
- Brunsås
- Lingonsylt
- Flädersaft
Hm, tror det var allt...GOTT IALLFALL!


Köpte även en väska på Forever 21 när vi kom tillbaka till mallet.


Och igår köpte jag två filmer! Mina fungerar inte här...

Kommentarer
Postat av: Anette

men bög va snygg väska :O :O GE MIGGGGGGGGGGG!!! :D

2010-11-08 @ 11:47:12
URL: http://hannahanette.blogg.se/
Postat av: Anette

men stöööört snygg!! Varför skrev du din andra bloggadress när du kommenterade mitt inlägg? xD hahaha

2010-11-09 @ 12:11:31
URL: http://hannahanette.blogg.se/
Postat av: marie

älskar IKEA! Och snygg väska :)

2010-11-17 @ 04:51:06
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0