#13

Veckorna går så sjukt fort! Det är redan tisdag. Jag är ledig hela torsdagen så det är skönt med ett litet break mitt i veckan. Den här veckan har varit som vanligt, K är så galet söt och det är väldigt kul att ta hand om henne på dagarna, vilket är tur! Jag kan tänka mig att det kanske blir långtråkigt efter ett tag men vi får se.

Igår skulle jag gymma, men glömde såklart mitt gymkort hemma så vi åkte och handlade och sen tränade jag i källaren på deras löpband och sånt. Idag åkte jag till gymmet direkt när S kom hem och precis när jag kom in så träffade jag Lissy (som är en aupair som kommer från Tyskland.) där så vi tränade tillsammans, väldigt roligt! Imorgon ska vi gå på Zumba och på torsdag ska vi till mallet och sedan ska vi prova Hop hop fit, haha det kommer bli en fin syn.

Hoppas allt är bra hemma i Sverige. Det skulle ju inte skada om ni kunde kommentera lite mer :D Så jag får nått att läsa. Jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror att huset håller på att blåsa bort, ska tydligen bli snöstorm. Kram.

2010-11-10 @ 04:30:51
Postat av: Anette

ohh, de e fetaste snöstormen här hörru, massor med snö och tror jag höll på blåsa av vägen igår när jag körde hem från jobbet igår^^ haha

<3

2010-11-10 @ 10:22:29
URL: http://hannahanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!

Vad duktig du är som tränar så flitigt, Jag ska också försöka komma igång igen. KRAM!!

2010-11-10 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0