#21

Yay, jag har bokat min resa hem till Sverige i mars! Blir hemma från 12 mars till 20 mars.
Flyger dock en dryg väg, måste först till Chicago (som ligger mycket längre bort än Annapolis!) och sen flyga därifrån till Sverige. Så oöndigt. Men det blev iallafall ett flyg som går över natten, så jag landar i Sverige på söndag morgon. Det är rätt skönt, då kan man sova hela flygresan! Fast hur blir det med tidsskillnaden? Haha, vi får väll se.

Sen bokade Therese sin flygbiljett hit också. Vi kommer att åka samma flyg tillsammans från Sverige. Det blir kanon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad skönt! Då vet vi att du kommer till bröllopet. Med tidsskillnaden blir det väl så att du landar i Sverige mitt på dagen...kram

2010-11-22 @ 07:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0