#1

Så där ja! Nu är jag framma hos familjen :D deras hus är helt sjukt! Väldigt mysigt är det och dom är super trevliga och lätta att prata med. Dom mötte mig vid bussen med blommar och sen så gick vi in i en stor shoppninggalleria för K var hungrig så hon skulle få mat och jag passade på att köpa en adapter (min som jag hade med mig från Sverige fungerar inte), en plattång (min från Sverige fungerar inte heller..haha!) och schampoo och balsam.

Sen åkte vi och handlade lite saker om Target och sedan skulle vi köpa en telefon till mig som jag ska ha för att kunna prata med föräldrarna under dagarna, men vi ska gå till någon annan affär istället om jag fattade rätt. Det var komplicerat.

Efter det åkte vi mot deras hus och nu har vi bara chillat och kollat lite på baseball och sedan ätit en sjukt god middag. Så underbart med hemlagad mat jämfört med maten vi fick på skolan. Det blev en supergod sallad först och sedan grillat med en form av potatisgratäng fast lite annorlunda, supergott!

Klockan är typ strax efter 10 nu men jag är så sjukt trött. Tror att jag fortfarande är lite jetlagged så jag ska ta och lägga mig.

Så nu fick ni en liten update.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att du är framme och att de verkar som chill människor! :D

2010-10-23 @ 10:09:25
Postat av: Emelie

Vad härligt det låter! Hoppas allt blir jättebra! :D

2010-10-23 @ 12:55:45
URL: http://lettersfromlondon.blogg.se/
Postat av: ♫ BEAT. ♫ MJ, Foto & Teckningar ♥☮

Ohh, Moonwalk är bäst! Den var först och bäst, höhö :) Men kände att den inte riktigt passade in i kateogorin "biografier om rockstjärnor, droger, sex och rock n roll" hahah x)

2010-10-23 @ 14:05:33
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0