17 oktober 2010

Klockan 16:20 idag (söndag) lyfte mitt plan från Umeå mot Stockholm. Det betyder alltså att jag nu sitter här hos mina kusiner och har sagt hejdå till alla älskade där hemma. Det är jobbigt, men med skype och allt sånt så kommer det att gå jättebra.

Ska träffa en hel del svenskar på Arlanda imorgon klockan 9:00 och sedan lyfter planet mot Munchen 12:00 och mot New York City 15:20! Det är så sjukt att jag inte kan förstå det, imorgon kommer jag vara i New York!

Jag ska försöka blogga något från skolan och lägga upp bilder med mera, fan nu insåg jag att jag glömt kamera sladden hemma! Ahhhh! Tur att jag har en 7.0 megapixel kamera på telefonen så att jag kan ta bilder med den. Men då kommer det nog inga bilder förren jag har kommit till familjen nästa fredag :)

Vi hörs!
Puss


Kommentarer
Postat av: Cornelia

shit va spännande, imorgon åker du!!

2010-10-17 @ 23:20:45
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Cornelia

waa, jag åker den 15:e, fast skulle helst åka typ imorgon :P Hur verkar allt hittills? åker du med CC? jag åker med SI, var i DC ska du bo?? Ska bo i Gaithersburg =)



Ha det gott

2010-10-19 @ 13:17:06
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0