19 oktober 2010

Well, jag är då inte i Umeå längre kan jag lova. New York är helt fantastiskt! Skolan däremot är ju väldigt B, men det fungerar säkert en vecka. Tur att man inte ska bo här i ett helt år :P

Vi började igår och träffades vid Forex på Arlanda. Det var jag och 5 stycken andra. Flyget lämnade Arlanda 12:00 och vi flög ner mot Munchen. Där sa dom på planet att vi skulle springa till nästa gate för att vi var 30 minuter försenade från Stockholm. Sagt och gjort, vi bokstavligt talat sprang dit och två ac oss blev fast i säökerhetskontrollen bakom någon som inte belv insläppt. Men det gick bra och vi klev snabbt på planet mot New York.

9 skvallertidningar, Eclipse, The Last song och ett antal I94 kort ifyllda senare anlämnde vi till Newark. Där blev tog det ett tag innan vi blev insläppta i landet. Alla fick gå fram och bli "intervjuade" och lämna fingeravtryck och ta kort och liknande. När jag kom fram till killen sa han att han ville ha en miljon dollar så han var rätt skämtsam, det var chill. Vissa log inte ens alls. Haha!

Vi blev sen hämtade utanför flygplatsen och åkte sedan genom Manhattan, Queens, Brooklyn, sedan anlände vi till skolan på Long island. Nu har vi sovit och ska snart gå och äta frukost.

Allt är bra än så länge, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

AAHHHH! jag är så avis, jag vill också till NYC :D så det är bäst att du stannar!;P hehe

allt bra annars? det blir ju så knäppt med tiden, men nån gång borde vi kunna snacka! :D

KRAM!

2010-10-20 @ 14:07:33
Postat av: Jessica

Vad coolt, Elin! Diggar bilderna! (Men kan inte kommentera på det inlägget, blir bara något fel)

2010-10-20 @ 14:35:01
Postat av: Anette

Åhhhhhhh jag vill me till NYC, hoppas du har de bra, oc vi måste prata snart!!!! SAKNAR DIG!! PUSS <3

2010-10-20 @ 14:40:19
URL: http://hannahanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0