#3

Igår sov vi länge! Den här familjens rutiner passar mig bra, dom älskar nämligen att sova länge på helgerna. När vi hade klivit upp så gick vi ner och kollade på tv under tiden vi gjorde frukost. Här i USA äter dom ofta en stor frukost på helgerna och sen middag på kvällen. Igår fick jag prova amerikanska pannkakor för första gången och inte vanliga pannkakor utan med choklad (nyttigt, I know! Det ska inte hända varje helg...) och dom var supergoda! Efter det fick jag en större rundtur av huset och jag är helt säker på att mitt rum i källaren kommer bli kanon!

Efter vi hade käkat frukost åkte vi och plockade pumpor, det är ju Halloween nästa vecka och då måste man ha pumpor! :D (bilder finns länge ned!)

Sen blev det en tur till affären och sedan hem. A och S's favorit ishockey lag spelade igår så vi kollade på det medans vi åt grillade kyckling till middag. Sen satt jag och A och kollade på bilder ett bra tag medans S badade K.

Hm, ja sen så kollade jag på Vampire Diaries och One Tree Hill.
Haha jag kommer aldrig orka uppdatera så här noga om vad jag har gjort, men i början är det kul!








Vi köpte två pumpor som vi ska skära ut idag! :D

Kommentarer
Postat av: ♫ BEAT. ♫ MJ, Foto & Teckningar ♥☮

Kolla så att allt stämmer med designen nu! :D

2010-10-24 @ 17:55:49
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag hoppas att du kommer fortsätta orka uppdatera som du gör nu! Jag vill ju höööra! :) <3

2010-10-25 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0