#6

Idag har jag varit själv med K en längre tid för första gången. Jag väckte henne vid 10 (hon sover sjukt länge!) och gav henne mat medans A tvättade och höll på med lite saker på övervåningen. Vid 12 åkte A till veterinären med en av katterna som har blivit sjuk och han var tvungen att stanna kvar där för operation, efter operationen fick dom hämta honom men han ska tillbaka för ännu en operation imorgon. Jag tycker så synd om honom!

Hon kom tillbaka vid halv 2 och hade köpt med sig lunch från en restaurang som heter Chicken Fillet. Mums! Resten av dagen har vi chillat och gått på en promenad. Vi åt middag ganska sent, runt 8 kanske och det blev tacos. Mums igen! A kom precis in och sa att det var något fel med katten så dom måste åka till akuten med honom nu så jag hoppas att K inte vaknar när dom är borta för jag sitter här i pyammas och sover nästan. Hon ser ut att sova väldigt gott iallafall, dom har en babymonitor som man kan både höra och se henne så det är kanon!

Min LCC ringde förresten idag och välkomnade mig till USA och pratade lite. Hon verkar super trevlig! Vårt första aupair möte är på lördag, vi ska ta med oss en svensk förätt. Tips någon? Mamma och pappa ni kanske vet någon?
Vi måste även klä ut oss, yay! Or not... Men det blir säkert kul, massa aupairer och en DJ, det kan inte gå fel liksom. Detta börjar klockan 5, och jag skulle egentligen följa med A och S på en grannfest som börjar 4 så jag ska gå dit ändå och träffa alla grannar och sen kanske komma förbi när aupair mötet slutar.

Hm vad mer? På torsdag hoppas jag få med mig Michaela till shoppingcentret så jag kan köpa lite kläder för vi ska nämligen gå ut på krogen på fredag. Jag är så glad att jag väntade tills jag var 21 innan jag åkte, för det måste suga att vara under 21 och aldrig kunna gå ut och träffa folk. Jag hoppas jag träffar lite amerikanare på fredag, det skulle vara roligt att få lite sånna vänner så man verkligen får prova på att leva det amerikanska livet och inte bara hänga med folk som precis flyttat hit.

Nu är klockan snart halv 11, jag ligger och kollar på Home Alone som går på tv men jag ska nog snart sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ♫ BEAT. ♫ MJ, Foto & Teckningar ♥☮

Hej Elin!

Jag tog bort min testblogg haromdagen och da forsvann tydligen din header osv med den!

Om du ger mig losenordet (har du bytt?) ska jag fixa det sa snart jag kan =)

Kram!

Bea

2010-10-27 @ 15:07:25
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0