#7

Igår jobbade jag hela dagen för första gången. Väckte K runt 10 som vanligt. Det regnade och åskade hela dagen så vi var bara inne och jag tvättade mina kläder. S kom hem vid 5 och skjussade mig till gymmet. jag har inte börjat köra här än för jag ska övningsköra i helgen och senare ta amerikanskt körkort. Trafiken här är helt sjuk. Jag ska ta kort på någon av vägarna någondag så får ni se. Holmsundsvägen är som en leksaksväg jämfört med här. Är lite rädd för att vara ärlig. Well, tränade i ca 1½ timme och sedan kom han och hämtade mig igen och då hade A kommit hem från jobbet så vi gjorde hemmalagade hamburgare till middag. Efter det provade vi lite halloween kostymer som A hade kvar från collage som jag ska ha på lördag. Efter det bakade vi cupcakes som S skulle ha med sig till jobbet idag.

Idag vaknade jag runt halv 9 och såg tv och åt frukost i lugn och ro innan jag väckte K. Det har varit 25 grader och sol idag så vid halv 12 tog jag med K i vagnen och gick ut och gick. Hon somnade efter ett tag så jag var säkert ute 1 ½ timme, mykcet härligt! S kom hem klockan 4, jag fick min första aupair lön (woho!) och sedan gick jag upp för att duscha och så. Michaela hämtade upp mig här vid 7 och vi åkte till ett enormt shoppningcenter där jag köpte 6 trosor på victoria secret (woops) och sedan en kofta på forever 21 som jag ska ha över min klänning imorgon kväll.

Jag hinner nog inte blogga något imorgon, direkt när jag slutar ska jag bara upp och duscha och sedan ska S skjussa mig till Michaela där vi ska förfesta och sedan gå på krogrunda i downtown Annapolis. Ska bli superkul!

idag när jag gick ut och gick hade jag tänkt att ta bilder på området och så men glömde såklart kameran hemma. Men men, någon dag kommer jag säkert ihåg den så då får ni se! Gud vad dryga och långa blogginlägg jag skriver med bara massa text, men så kan det gå...

Nu är det dags att sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är inte dryga, det är kul att läsa!! :D Vill se bilder!!

2010-10-29 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0