#8

Igår skjussade A mig till Michaela och sedan åkte vi direkt och köpte dricka, provade en vattenmelon likör och Smirnoff Blueberry. Sen åkte vi hem till henne igen och Sammi och Brandon kom dit så vi satt bara och snackade och drack. Dom åkte efter en halvtimme för dom skulle på Michael Jackson collage fest (om jag är avis? Hell yeah!) Sammi är nämligen inte 21 så dom får hålla sig till collagefester istället. Jag och Michaela fortsatte att förfesta och vid halv 11 skjussade hennes värdmammas bästa kompis ner oss till Downtown där vi gick på 4 krogar och hade as kul. Av någon anledning så köper folk alltid drickar till andra här så jag använde inget av mina egna pengar. Och det var typ som på film! En bartender gjorde en drink och gav den till mig och sa att den var från en som stod lite längre bort. Haha...! Don't worry mamma och pappa, jag skulle aldrig dricka nått som jag inte såg när dom gjorde.

Eftersom det är Halloween var typ alla utklädda. Vi träffade en tomte och super mario, de första Navy killarna jag träffat här! Vi hängde med dom hela kvällen och gick sedan ner till hamnen och satt där ett tag innan jag och Michaela tog taxi hem. Vi hade superkul hela kvällen!

Nu ska jag vila ett tag och se tv. Jag har hittat min favoritkanal som heter SOAP-net och dom sänder typ oth, oc och sånna serier. Man kan nästan se serier hela dagarna här, vänner går nästan 24/7 :D Efter det ska jag duscha och sen åka på Halloween fest, men har inte tänkt att gå ut efterår för jag är galet trött så skabara hem och chilla och se film och kanske gå på grannfesten ett tag för att träffa alla.

Här kommer lite bilder:


Vårt communitys strand och lekplats.


Jag var bara tvungen att ta kort på en hastighetsskylt. På alla skyltar står det
typ alltid massa text. Typ vid rödljus kan det stå en stor skylt där det står att
man får köra vid rött om det lugnt. Hel knasigt!


Amerikansk pizza, mmmm!


Chillar i Annapolis hamn.


Någon konstig kille och Super mario. Lägg märke till händelserna i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0