30 September 2010

Här är en liten to-do list som jag gjorde på min andra blogg och då hade jag inte gjort nått av det.

Äntligen är allt snart klart!


[x] Ta kort till internationella körkortet
[x] Fylla i och skicka internationella körkortsansökan
[x] Betala Cultural Care
[x] Skicka in kopia på pass och körkort
[ ] DS-160
[ ] DS2019 (J-I)
[x] Personbevis 120
[x] Kvitto på betald visumavgift
[x] Frankerat kuvert med frimärken för 65 kronor så ambassaden kan skicka tillbaka visumet
[x] Tandläkaren
[x] Läkarbesök
[ ] Ambassaden (På måndag!)
[x] Skicka in betyg, personlighets testet

[x] Fylla i boken man ska ha med sig till skolan
[x] Skicka in ett utdrag ur polisregistret
[x] Skicka in hälsointyget

[x] Present till värdföräldrarna

[ ] Present till bebisen

[ ] Packa

 

I förrgår fick jag mina flygbiljetter också, kändes helt onaturligt! Jag kommer iallafall att flyga den 18 oktober från Arlanda och sedan mellanlanda i Munchen för att sedan flyga vidare till New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0