#66

Nu är det äntligen torsdag, så snart helg. Den här veckan har faktiskt gått riktigt sakta. Men jag tror att det är för att Tess åkte hem och nu är det så ensamt i huset på dagarna. Förhoppnignsvis går det tillbaka till det normala snart så att tiden går fort igen.

Annapolis har däremot bjudit på väldigt fint väder i veckan som har gjort allt mycket bättre. I måndags hade vi över 25 grader och strålande sol. Jag och K var ute hela dagen och jag lyckades bränna mig! På kvällen åkte jag till Target och kollade på klänningar och så helt plötsligt går brandalarmet så alla fick utrymma. Lite spännande.. men det visade sig vara något elektriskt fel på Bank of America som ligger bredvid så efter ca 1 timme när brandmännen checkat läget fick vi gå in på target igen. Då kom Linda dit och vi köpte vattenmelon och åkte Downtown. Det var hur trevligt som helst och vi satt bara och pratade.

På tisdags regnade det och var kallt så då var vi inne hela dagen och hade rätt trist. Onsdag var det fina vädret tillbaka igen och jag och K var ute hela dagen igen och på kvällen blev det favorit i repris med kycklingsallad downtown. Idag har vi också spenderat största delen av dagen utomhus och jag tror att jag har blivit lite brun, men det är nog bara inbillning.

Imorgon blir det jobb och sen ska jag nog träffa Linda och kanske gå på bio eller nått. Lördag har vi aupair möte inne i DC.

Nu måste jag äta någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0