#53

Kanske dags för en liten uppdatering! Förra helgen var jag, Sami och Cassandra ute på Tsunami som ni såg på bilderna i ett tidigare inlägg. Det var supertrevligt! Men das bartender var i DC... Iallafall det blev en rätt tidig kväll eftersom Sami körde plus att det var väldigt lugnt där. I lördags åkte jag till Double T Diner för att möta upp Sami för brunch, det var så amerikanskt som det kan bli. Det kändes som jag var i en film! Sen hade vi trist så vi gick och såg No strings attached igen, den är verkligen hur bra som helst! Söndagen blev mest chill, skypade lite med folk i Sverige och sen åkte jag och min värdpappa ut och körde på motorvägarna - jag är ju lite seg så jag hade inte kört på dom än. Men nu är det bortgjort och det var inte så farligt! Det läskigaste är när man inte vet vart man ska och av den osäkerheten så blir man en gräslig förare, man vet inte vilken hastighet man ska hålla och vilket körfält man ska ligga i. Däreför föredrar jag att köra på ställen jag kan ;)

Veckan har flytit på som vanligt, dagarna går enormt fort! K har lärt sig sitta upp men tippar ibland och blir arg. Hon har däremot kommit in i någon period att hon hatar att sova, suck. Jag hade ju alltid två timmar att chilla förut när hon sov men nu vägrar hon. Hon somnar när man matar henne vid 1 och sen vaknar hon ca 30 minuter senare och skriker som en galning, jag tar upp henne och hon somnar i min famn men så fort man lägger ner henne så vaknar hon igen, tips någon? Sandra kanske?

Idag efter jobbet tränade jag nere i källaren och åkte sedan till mallet med Sami och Micha, där köpte jag en klänning + tröja/väst. Imorgon blir det jobb som vanligt och sen på fredag efter jobbet åker jag och Cassandra in till DC för en utekväll i Georgetown - är taggad till tusen! Lördag vet jag inte vad som händer och sen på söndag tror jag det blir bio med Sami, isåfall ska vi se The Roommate!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nora var likadan så hon fick sova i vagnen eller på mig. Isa sover alltid i vagnen. Det enda tips jag kan ge dig är att vänja henne vid att du lägger ner henne. Vaknar hon så vänta en stund och se om hon somnar om. Ibland kan dom somna om efter en stund.

2011-02-04 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0