#54

Igår när jag slutade kom Cassandra hit och hämtade mig och vi skulle åka till Hedvig som bor i Virginia. Det gick superbra tills vi missade att svänga in på 495:an. Vi körde istället på 50 hela vägen in till DC och hamnade bland vita huset, monumentet och allt sånt där trevligt. Trafiken i DC är inte den roligaste kan jag lova er, vi körde fel fler gånger än jag kan räkna till och bytte filer på en hel del olagliga sätt ;) Men men, efter ca 2 timmar kom vi fram till Hedvig och vi var redan då försenade. Eftersom att 3 av oss som skulle gå ut är minderåriga så var vi tvugna att vara där runt 9 för att komma in, vi lyckades tyvärr inte med det. Vi gick istället till en restaurang/bar som hette Old Glory och åt middag där sen gick vi runt lite i mysiga Georgetown innan vi tog bilen och gav oss in i DC igen.

Vid 1 åkte vi tillbaka mot Virginia och stannade och köpte Donuts och hade enorma skrattattacker i bilen. Det var en väldigt rolig kväll även om det inte blev som vi hade tänkt oss.

I morse bestämde vi oss för att åka till Tyson's Corner (största shopping centret i DC/Virginia/Maryland!) Blev lite shopping där, jag köpte solglasögon, jeans, linne, nagellack och skor. Efter det begav vi oss tillbaka mot Annapolis och nu ska jag snart ta och åka till Target med min värdmamma.


Chicken Cobb Sallad


Cassandra och Hedvig


Cassandra, Hedvig och Evelina


The girls!!


Tyson's Corner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0