#55

I söndags var det ju dags för årets Superbowl! Vi var hos grannarna där dom hade superbowl party. Vi åt middag och hade choklad fontän (Mmm!) Tyvärr så vann ju dock fel lag så min värdfamilj var rätt deprimerad. Men det var väldigt kul och vääääldigt livat, jäklar vad folk skrek. Och vet ni vad, superbowl sågs av 111 miljoner amerikanare - sjukt!

Sen har jag bara jobbat som vanligt måndag och tisdag, K är förkyld och väldigt ledsen hela tiden. Sjuka barn är inte särskilt roligt kan jag lova er. Blir jobb som vanligt resten av veckan, min värdmamma är ledig på fredag dock så jag hoppas att jag inte behöver jobba hela dagen. På fredag kväll ska jag ut i downtown Annapolis med Micha och kanske Elin, Sandra, Elodie, Julia :) Jag är super taggad!

På lördag blir det nog att gå och se Just Go With It och sen på söndag ska jag och Sami gå och se The Rommate som vi aldrig gjorde förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0