#56

Nu är ännu en helg över. I fredags var jag med Sami och Micha på Tsunami. det var en trevlig kväll med en hel del dricka men vi åkte ändå hem rätt tidigt.

I lördags blev en vanlig bakisdag, min värdmammas bror och flickvän var här så vi åt frukost tillsammans och sen åkte dom till mallet så jag chillade och kollade på kärleksfilmer (dom sänder alla klassiker hela tiden just nu pga alla hjärtans dag) Sen på kvällen blev det hemmagjord pizza och Xbox Kinect kväll - det var superkul! Däremot har jag träningsvärk idag, hur är det ens möjligt?

Idag vaknade jag runt 1 och har sedan dess skypat med Tess i 1 ½ timme, med mamma och pappa i 1 ½ timme och sen med Anette i 3 timmar, väldigt kyckad dag med andra ord!

Imorgon är det ju alla hjärtans dag, vi är en hel hög med aupairer som ska hem till Marike och äta middag. Det blir nog trevligt förutom att alla hjärtans dag är den sämsta dag på året när man är singel, blää.

Om mindre än 1 månad åker jag till Sverige! YAAAAAAAAAAAAAAY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0