#57

Jag har varit sjuk i veckan så därför har jag inte hunnit blogga. I måndags var det ju iallafall alla hjärtans dag! Efter jobbet åkte jag vill CVS Minute Clinic och fick pencillin för att jag har öroninflammation - igen! Efter det åkte vi till Marike där hon och Ashleigh hade ordnat alla hjärtans dag fest. Vi var 9 aupairer och det var jättetrevligt! Vi spelade spel (dirty minds, sjukt kul!) och gav varandra alla hjärtans dag presenter.

Imorgon säger dom på vädret att det ska bli ÖVER 20 grader varmt, hoppas dom har rätt. Så underbart!

Imorgon kväll ska jag och Linda gå på bio och det blir nog att äta på mallet innan också. Trevligt! På lördag är det stor-stor fest i DC men eftersom jag äter pencillin så får man ju inte dricka alkohol så det blir inget för mig. Dessutom ska min värdpappa ta ut min värdmamma på en sen alla hjärtans dag middag så jag har lovat att passa K några timmar.

Och vet ni vad, 22 dagar tills jag åker till Sverige. Hur sjukt är inte det? Jag borde börja packa! Vad tar man med sig hem till Sverige? Här är det ju nästan som sommar, något säger mig att det inte riktigt är det i Sverige.










Alla tjejerna, förutom jag som tog bilden då såklart XD Har några bilder med oss alla också som vi försökte ta med timer men dom blev jätte suddiga så...

Kommentarer
Postat av: Maja

WHAT? Bara 22 dagar??? Vart tar tiden vägen?

2011-02-18 @ 05:38:44
URL: http://frokenbrus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0