#48

Helg igen!
Idag började jag inte förrän 1, men vet ni vad... jag klev upp 8 och åkte och tränade! Är imponerad på mig själv, jag älskar nämligen att sova men det var väldigt skönt när jag kom hem igen runt 10 och kunde lägga mig i sängen igen. Har inte jobbar särskilt hårt idag, jag och min värdmamma tog med oss K och åkte till mallet och sen när vi kom hem så slutade jag. Har bara matat henne 2 gånger - tufft jobb jag har..

När jag slutade kom Elodie och hämtade mig och vi åkte och hämtade Fon och åkte sedan till Meaghan på aupair möte och åt pizza och spelade xbox kinect, men jag och Marike åkte efter 1 ½ timme för vi skulle träffa massa folk i mallet för att gå på bio. Vi träffade 8 tjejer där (+ en amerikansk kille som är nanny) och vi såg No strings attached - superbra film. Se den!

I morgon ska jag sova hela morgonen och sen ska jag jobba på kvällen för mina värdföräldrar ska på födelsedagsfest inne i DC, så börjar klockan 6. Men K är så chill på kvällarna och sen när hon somnar kan jag ju se film eller nått så det är lugnt. Däremot ska alla gå ut imorgon och jag är partysugen så lite tråkigt att jobba. Men jag slipper vara bakis på söndag iallafall, alltid nått positivt.

På söndag ska jag, Marike och några andra svenska tjejer åka till Ikea för att äta köttbullar, mums!

Nu ska jag sova! Nighty night.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du måste lova att höra av dig när du är i Umeå! :) Det känns helt overkligt. Igår hade vi Daniels bror och hans tjej här på besök med deras lilla prinsessa. Hon fyller dock snart 10månader men att känna pyret sparka inuti sin egen mage och samtidigt se deras lilla tjej, gör allt så verkligt men ändå inte. Man kan som inte fatta att det är en liten människa där inne ;D



Nej vi har inte tagit reda på kön, så det blir en riktigt överraskning! :)

2011-01-22 @ 08:26:36
URL: http://liinalu.blogg.se/
Postat av: cassandra

Haha det är bara att komma! hahah :P

2011-01-22 @ 15:15:08
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter ju som total vardagslyx! ;) att få ta hand om en liten men sen ändå få sova ^^



I kväll blir vi borskämda med middag hos mina päron! mjum mjum :) vad gör du i kväll? :)

2011-01-22 @ 18:36:52
Postat av: Anonym

Härligt med köttbullar ! ;)

2011-01-23 @ 18:46:06
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0