#51

Ok, vädret är helt galet just nu! Det började vid halv 4 med åska och regn, rätt mysigt när jag hade en brasa tänd och K sov. Sen helt plötsligt så började det snöa och åskan fortsatte. Jag tror aldrig jag sett snöstorm + åska förut... Nu har det snöat hur mycket som helst i några timmar - väldigt roligt...

Jag kunde inte ens ta mig till gymmet idag för dom stängde 5 timmar tidigare, så drygt att hela Maryland typ stänger ner pga snö..

Dom säger att det ska snöa hela natten och kanske fortsätta imorgon. Ingen tv i huset fungerar pga vädret och dom tror att strömen kommer försvinna snart (hoppas inte!) Men om ni i Sverige skulle se hur "mycket" snö vi har så skulle ni skratta, det är max 5 cm - dom säger att det ska komma 4.5 dm men det är ju fortfarande hur lite som helst.

Positivt med detta är iallafall att dom det blir så hemskt som dom säger så får mina värdföräldrar vara hemma från jobbet imorgon, vilket förhoppningsvis betyder chill dag för mig. 

Frågan är vad jag ska roa mig med nu... Pretty Little Liars på datorn kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0