#59

Det blir alltid så att man uppdaterar mycket i början och sen blir det mindre och mindre.

Så vad har jag gjort sen sist... inte allt för mycket faktiskt. Var ju ute och fickparkerade som jag skrev, det fick fin fint och min värdpappa kallade mig för proffs. Sen tog jag den där 3 timmars drog och alkohol kursen och då visade det sig att jag var tvungen att åka till Bowie och skriva ett prov dagen efter, så när min värdpappa kom hem dagen efter packade vi in oss i bilen och åkte dit och jag skrev provet som tog 10 minuter max, klarade det fin fint så nu kan jag börja med mitt amerikanska körkort på riktigt.

Resten av veckan blev det bara jobb och lite träning. Har fortfarande inte kommit igång riktigt sen jag hade öroninflammation men nu ska jag försöka ta tag i det igen. Har bestämt mig att att byta gym, ska joina ett gym i Arnold istället för Edgewater Fitness. Där har dom bättre gruppträning och både utomhus och inomhus pool, alltså ett bra stället att hänga på varma sommardagar. På tala om pool så ska mina värdföräldrar och jag signa upp för en pool som ligger i närheten och vi ska på nått sätt fixa så att jag kan ta med mig K dit under dagarna -- AWESOME!

Iallafall, sen blev det helg. Jag mötte upp Linda efter jobbet och vi åkte på bio och såg Just go with it, sjukt bra film! Sen på lördag blev det mallet och lunch på Whole Foods och sen jobbade jag några timmar innan det bar av till Cassandra där Hedvig var plus två navykillar. Alltså killar i uniform - stort plus! Sen blev det bio även på lördagen, vi såg Hall Pass - också bra men den började runt 11 så innan den var slut blev det väldigt sent.

Söndag blev det bara chill och skype som vanligt. Idag har jag jobbat och det har varit väldigt varmt ute, dock så har det regnat hela dagen och enligt amerikanare så kan man ju inte gå ut då. Plus att vagnen inte har någon regnskydd, suck. Förhoppningsvis blir det bättre väder imorgon. Det är dock fortfarande tornado varning här, vilket är rätt läskigt.

Nu har jag 8 arbetsdagar kvar innan jag åker till Sverige, det kommer bli en välbehövlig semester!
Nu är det sovdags, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0