#61

Hela veckan har det bara varit jobb som vanligt, jag och K har varit ute och gått varje dag. Väldigt skönt! Vädret skiljer sig däremot så sjukt mycket, i onsdags var det 18 grader varmt och i torsdags var det minus 3...Under veckan har jag även joinat ett nytt gym som heter Big Vanilla och ligger i Arnold. Där har dom pool! Så nu ska jag börja simma igen. Dessutom har dom klättervägg och massa annat spännande, men det bästa är att under sommrarna så har dom utomhus pool med solstolar och sånt så då blir det säkert att hänga där lite nu och då.

I fredags efter jobbet åkte jag till Harbour Center och mötte upp Linda och Cassi och sen blev det middag på Potbelly (liknande som subway) och sen bio. Vi såg Beastly! Det blev dock en tidig kväll eftersom jag skulle upp och skriva teoriprov på lördag morgon. Sagt och gjort, jag klev upp runt 7 och åkte iväg mot MVA och efter en låååång väntan fick jag veta att om man inte är amerikan så kan man inte skriva teoriprovet på en lördag för att dom inte kan kontrollera passet. Blev ju lite halvt arg om man säger så! Så nu ska jag göra det nästa fredag när jag är ledig. Iallafall, sen mötte jag upp Marieke och vi åkte till Ikea för att inhandla mat till svenskvällen som vi ska ha ikväll. Sen blev det lite shopping på mallet innan jag åkte hem. Vid halv 5 mötte jag upp Linda och Cassi igen på safeway och vi köpte grejer för att göra kycklingsallad, mums! Efter ett tag kom Hedvig och lite senare även 5 navy killar, hehehe. Vi badade hot tub och även i sjön (brrr!) Efter det blev det lite Xbox Kinect innan Navy killarna var tvunga att åka tillbaka till Naval Academy eftersom dom måste vara tillbaka innan midnatt. Efter det har vi tänkt se Charlie St Cloud men jag gav upp efter ca en halvtimme för att jag höll på att somna så jag tog och körde hem runt halv 2. Väldigt lyckad kväll måste jag säga!

Idag står packning på schemat plus en hel del städning. Vid 5 ska jag åka till Marieke för att göra i ordning för ikväll.














Uniformerna, raawr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0