#68

Man kan ju inte påstå att jag är särskilt bra på att blogga just nu. Problemet är att jag nästan aldrig sitter vid datorn (förutom på ipoden) så då glömmer jag bort det. Men idag har jag varit här i 200 dagar och då måste man ju bara blogga. Tänk att det är 200 dagar sen jag åkte! Det betyder även att det bara är 165 kvar -- lite läskigt. Jag längtar tills jag kommer hem men vet att jag kommer att sakna Annapolis fruktansvärt mycket.

Roadtripen planeras nästan varje dag. Vi kommer att flyga till San Fransisco och börja där och sen köra via Las Vegas och Grand Canyon till Los Angeles. Därifrån tar vi sedan flyget till New Orleans och kör sedan därifrån ner till Miami och efter det till Orlando och sen fortsatter vi norrut genom South och North Carolina upp till Annapolis. Sen kommer vi ha några dagar här innan vi sätter oss på flyget hem till Sverige. Jag är helt övertygat om att det kommer bli en grym resa!

Här kommer några bilder från sista veckorna, har glömt kameran hemma så det har inte blivit att jag tagit mycket kort men..











I helgen ska vi ha två grillpartyn, åka till DC på museum och sen åka till Six Flags så då borde jag lyckas få ihop lite mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0